Saturday 14 May 2011

20 menjelma! Bubbye Toti !

 Mood    : Sedih
Location : My room with toto only
Listen to  : Nothing

Dua hari yang lepas genap sudah umurku 20 tahun = 12 Mei 2011...
seriOusly malam tu aku rasa sedih gila sebab dah 20 tahun...
bukan la sebab tu saja...sebab aku rasa banyak sangat dosa aku...
kat Pencipta, family and kawan2...
Bila dah 20 tahun, aku terfikir sempat ka aku nak sampai 30 tahun plak ni...
~terasa diri terlalu tua~
Harap2 ada ruang kemaafan dari Pencipta untukku..

Plus, Toti dah matii...(innalillahi wa inna ilaihi raji'un)
Aku pn xtaw la apa sebabnya...
Sehari dua ni aku nampak dia tak bukak mata dah...
Aku perasan yang dia dah buta...
Bila aku basuh badan dia, dia dah tak da respon pn...
Kalau tak laju je lari...
Makan pn dah xmw...
Aku suap pn dia xmw jgak...
Semalam, aku tengok dia dah matiii....huhu..sedihnya!

P/S: Toti adalah kura-kura peliharaan aku...
Moga dia tenang di sana...
Bubbye Toti!

No comments:

Post a Comment