Saturday 14 May 2011

Cameron Lagi....wuuuu

Aku lupa nak cakap..haha
Minggu lepas aku dan kawan-kawan (Izzah, Finie, Hajar) berpeluang pergi Cameron lagi..
Thanks to Hajr sebab nak bawak kami sekali..
Bez memang bez tapi aku asyik muntah2 pulak...
Fengalaman first time muntah2 naik kereta..
Nak flash back sikit..

Al-kisah malam sebelum nak p tu aku termakan banyak giler pelam
haduiii....
xtw la apa pasai ma...
aku rasa cam sedappppp je...
then, naik je keta g Cameron mula2 memuntahkan semuanya...
Thanks kawan2 sebab tolong...
haha...

So, ni la gambar kami ------>

 budget cam Hana Tajima, tiba2 bertukar jadi Hana Tajimuntah....hahaha

Lama tak makan benda ni...yummmyyyy...sedapppp..haha...strawberi flavour dia memang kuat...wuu

suka ini maa...

Dan, Tamat...

No comments:

Post a Comment